معرفی کتاب های معروف جهان - An Overview

Wiki Article

به جز چند تای اول بقیه مثل افراد معمولی بودند ویکتور هوگو ؛ سعدی ؛…

بیشتر کودکان و بزرگسانی عصر حاضر با پدیده ی جهانی پسری که زندگی می کرد آشنایی دارند، اما اگر هنوز فرصت شناختن آن را پیدا نکرده اید، هم اکنون زمان آن رسیده است. زندگی هری، رون و هرمیون یازده ساله را دنبال کنید و شاهد بزرگ شدن آن ها، خواندن درس جادو، یاد گرفتن نحوه ی مبارزه با لرد سیاه باشید-و سعی کنید آن را زنده تجسم نمایید.

کتاب «یکی بود یکی نبود» و نیز «خاطرات سید محمدعلی جمالزاده» را می‌توانید با رجوع به لینک‌های زیر به‌صورت آنلاین از سایت بنوبوک خریداری کنید:

در زیر ستیغ های سر برافراشته ی آتشفشان، در آغوش سپیدپوش کوهساران، در عرصه ی آبگیرها، تالاب ها، دریاچه های ژرف، در فراخای خاموش و پرهیاهوی جنگل ها و عطر سُکرآورِ بیشه زاران... پاهایم فرو می نشیند در عمق برگ های خفته در بستر خاک. با آوای شکستن شاخه های خشک و شکننده ی شاخساران... درختان تناور، در برابرم از هر سوی قد برمی افرازند. پرنده ای تنها، از اوج سقف بلند جنگل، بال‌زنان گذر دارد، و در سایه سار شاخسارها لختی درنگ می کند، و آن گاه از نهانگاه خویش، به بانگ دلگیر «اُبوا» نغمه ای حزین ساز می کند.

اما چه اتفاقی می افتد اگر فلورنتینو هرگز فرمینا را فراموش نکند- و تصمیم می گیرد که بعد از پنجاه سال جدایی، دوباره مقاصد خود را به پیش ببرد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این نتیجه رسیده بودم که تنها کاری که می خواهم انجام دهم، نوشتن رمان است. اما پدر و مادرم که هر دو در خانواده های فقیری بزرگ شده و هیچ کدام به دانشگاه نرفته بودند، می گفتند که نیروی تخیل من، یک پدیده ی عجیب سرگرم کننده ی شخصی است که هرگز به جایی نمی رسد و زندگی مالی مرا تأمین نمی کند؛ اما حرفشان به گوش من نرفت.

هومر با تولد در دوران قهرمانان و مبارزان، شاهکاری را خلق کرد که سزاوار ستایش بود. سقوط تروی و شکوه آشیل را در این شعر حماسی که بیش از دو هزار سال قدمت دارد، مجسم کنید.

نخستین شماره آن آبان‌ماه ۱۳۴۲ منتشر شد که انتشار پیوسته هرماهه آن تاکنون ادامه دارد.

آره والا اما چرا رابینسون کروزو رو هیچکی در نظر نمیگیره .اما چارلز دیکنز یک چیز دیگه است

اما نکته ای که کمتر شناخته شده این است که «کلمنز» علاوه بر این اسم، از نام های مستعار دیگری همچون «توماس جفرسون اسنادگرس» و «سارجنت فادم» نیز برای خلق اثر استفاده می کرد. گفته می شود «ساموئل کلمنز» به این خاطر اسامی مستعار را به کار می گرفت تا آزادی ادبی خود را حفظ کند و از خانواده اش نیز در برابر عواقب و واکنش ها نسبت به محتوا و نظرات شخصیت های داستان هایش مراقبت کند.

چشم هایش را بست. تصویری که در ذهنش رژه می رفت، تصویر شهر فرنگ بود. شهر فرنگ واقعی. تکه های روسری و کوله پشتی، کتاب آشپزی، رژ لب، پودر خوشبوکننده ی حمام. اسامی و توضیحات کلی درباره تعدادی دانشجوی جورواجور. هیچ پیوستگی و رابطه ای نبود. افراد و حوادث مختلف، بدون این که ربطی به هم داشته باشند، در خلاء دور هم می چرخیدند.

با عرض سلام و خسته نباشید ، بنظرشما لیستتون با نبود نویسندگانی مثل

شیرها، جادوگران، جانوران سخنگو و دلخوشی های ترکی- اوه، خدای من! داستان تمثیلی لوئیس در مورد چهار http://janebim.ir خواهر و برادر پونسی که وارد یک کمد شده و در سرزمین نارنیا ناپدید می شوند، برای چندین دهه کودکان(و بزرگسالان) را اسیر خود کرده است.

Report this wiki page